Астероид во облик на череп ќе мине покрај Земјата во 2018 година

По астероидот Оумуам, кој научниците го открија во октомври, астрономите повторно открија необично небесно тело.

Тоа в година ќе помине во близина на Земјата. Малиот астероид се движи околу својата оска и има облик што е многу сличен на човечки череп.

Последен пат ваков астероид од типот 2015 ТB145 е забележан покрај нашата планета во 2015 година во октомври кога се славела Ноќта на вештерките. Затоа научниците го нарекле „Ноќ на вештерките“.

Во тоа време бил оддалечен околу 486.000 километри, што е само 1,3 пат поголемо растојание што го има Земјата од Месечината, пренесува g1.globo.com.

На одделни фотографии овој астероид личи на човечки череп поради релјефот и осветлувањето под одредени агли.

Истражувачот Пабло Сантос-Санз од Институтот за астрофизика на Андалузија исто така организира кампања за да се откријат карактеристиките на овој астероод.

Во ноември 2018 година за Ноќта на вештерките повторно може да се види затоа што тогаш повторно ќе помине покрај Земјата.

Оваа возбудлива средба ќе се повтори во 2088 година кога овој астероид повторно ќе помине покрај нашата планета на оддалеченост што е 20 пати поголема од оддалеченоста на Земјата и Месечината.

Во моментот се верува дека овој астероид потекнува од изумрена комета, која целосно останала без вода и други компоненти.

Астероидите и кометите се разликуваат по својот состав и по типот на орбитата околу Сонцето.