Новиот производ на Ким Кардашијан предизвика бура: Фокусот не е на задникот – дали некогаш би го носеле ова?

Ким Кардашијан повторно успеа да создаде бура на социјалните мрежи, овој пат со голем хит – градник за лице.

Риалити ѕвездата Ким Кардашијан има свој бренд SKIMS, кој долго време ги освојува срцата на многу познати дами, а Ким не престанува да биде во центарот на вниманието. Тоа е она што најмногу ѝ се допаѓа.

Откако повторно ги запали гласините за нови пластични операции и ги изненади сите со екстремно тенок струк, Ким одлучи да го стави својот бренд во преден план. Нејзинaта нова протеза за лице чини само 62 евра, а стана вирален хит на социјалните мрежи.

Овој додаток е наменет да ја дефинира линијата на вилицата и да ги затегне образите, а најлесно е да го ставите навечер додека спиете.

Ова многумина ги потсети на маската на Ханибал Лектор, ликот по кој е препознатлив познатиот Ентони Хопкинс од филмот „Кога јагнињата ќе стивнат“, а среде сите овие коментари, и тој се огласи.

Ентони ја даде својата поддршка за овој производ, но додаде и дека се чувствува десет години помлад.

Јасно е дека подобра реклама за Ким Кардашијан од оваа не е потребна.

Како што е наведено на официјалната веб-страница, корсетот SKIMS е направен од специјална ткаенина и збогатен со колагенски нишки. Лесен е за носење во текот на ноќта благодарение на лентите со велкро што ги има.

Веднаш по лансирањето на овој производ, Ким откри дека работела на него многу долго време.

Бројни женски инфлуенсерки го пробаа овој производ и веруваат дека им помогнал, иако на почетокот биле скептични. Некои го опишаа ова како обид за контурирање без шминка, а прашањето останува, за кого е наменет овој производ?

Нема научен доказ дека овие ленти всушност можат да направат нешто корисно, но не можат ниту да наштетат.

Купувачите кои веќе побрзаа да го пробаат ќе го дадат својот суд за градникот SKIMS. Важно е да се нагласи дека овој производ не е ниту траен ниту универзален, туку е нешто ново на презаситениот пазар за убавина.

Scroll to Top