Финти на производителите кога со евтини трикови ги мамат купувачите

Не е ништо ново или необично продавачите да се служат со разноразни трикови како би ги намамиле купувачите и би ги заинтересирале за својот производ. Но, потполно е неприфатливо кога производителите се служат со евтини и подли тикови како би ги насамариле луѓето.

Ставањето еднакви производи во поголема амбалажа и слични евтини трикови, за жал се нашето секојдневие и ден денес…

1. Два Синкерси всушност не се два Сникерси, ни по големина, ни по тежина.

2. Со големи букви е напишано „100% сок“, но во продолжение со помали букви пишува „и останати состојки“. Толку за стопроцентниот сок.

3. Ова требаше да биде кошница полна со чоколадни јајца.

4. XL пакувањето и обичното пакување се еднакви го големина.

5. Еве колку зачин добивате во новото пакување.

6. Производителите користат безобразни трикови како пакувањата би изгледале поголеми на прв поглед.

7. Уште еден евтин трик – овој сендвич изгледа како да е полн со салама и сирење, но поголемиот дел го ставиле само таму кај што е пресечен.

8. „Големите кесички“ чипс се еднакви по тежина со обичните кесички.

9. Овој производ со витамин А, всушност има 0% витамин А.

10.Најважниот дел е секогаш испишан со најситни букви…

Scroll to Top