Награда за животно дело: Вечниот сјај на Габи Новак

Годинешните награди „Elle Style“ неодамна беа доделени во хотелот „Еспланада“ во Загреб, а награда за животно дело ја доби големата музичка дива Габи Новак. Нејзиниот настап со синот Матија Дедиќ беше кулминација вечерта, која годинава се одржа во сосема различни околности.

„Треба да се живее чекор по чекор“, рече Габи Новак.

„Кроација рекордс“ го објави долгоочекуваното издание, бокс-сет, „Дискобиографија“ (прв дел), каде се најдоа 116 оригинални снимки. Овие оригинални песни се создадени од 1957 година, од кога датираат теми од цртаниот филм „Бенко Кременко“, до „Сањај једини“, нејзината последна студиска песна објавена во 2019. Она што го прави ова издание посебно и исклучително вредно, се 23 песни што се забележани за првпат на носач на звук. Подготвувајќи го првиот од двата сета кутии со прекрасна музика, Синиша Шкарица, долгогодишен уредник во „Југотон“ и во „Кроација рекордс“, имаше толку многубелешки за Габи што тој нејзината голема музичка кариера ја претвори во книга – „Книга за Габи“.ѓ


„За Габи и Арсен навистина многу се знае. Особено за Арсен. Но, никогаш доволно, особено не за Габи. И мислам дека никој не може да ги напише нивните биографии поубаво и повистинито отколку нивните песни. Од она што тој го напиша, таа го отпеа“ – вели музичкиот археолог Синиша Шкарица за книгата за Габи, и дополнува:

„Габи Новак е централна фигура, всушност икона што ја симболизира историјата на популарната музика на овие простори, од доцните 50-ти до нашето време. Таа е таа што ја извлече од мене целата моја природа. Пишувајќи за неа и изложувајќи ја нејзината дискобиографија, јас всушност ја изложувам во голема мера дискобиографијата на локалната забава музика на овие простори“ – додава Шкарица.

Добитничката на наградата за животно дело „Порин“, една од најнаградувани пејачки во регионот, дама чиј нежен и топол глас  фасцинира со децении, постигна ретко богата и успешна кариера во историјата на популарната музика, не само во нашето време и простор. Наклонетоста на Габа кон џезот, за која првично не беше свесна, беше забележана уште во 1961 година со изведбата на „A Foggy Day“ на Гершвин, со помош на познатиот џез-квартет во Загреб.

Scroll to Top