Десет типови на храна и прехранбени артикли со кои можете да преживеете во случај на катастрофа

Способноста да се храните, и да се одржувате во текот на подолго време, бидејќи веројатно немате поим колку долго ќе трае, е многу важна работа за итните случаи и случаите на катастрофа. Постојат храна и предмети кои можат да истраат подолг временски период, не се скапи и имаат хранлива основа, која ќе делува на подолг временски период.

dobivaj vesti na viber

1. Флаширана вода: Да, ова изгледа како да е без врска, но би биле изненадени колку луѓе мислат дека имаат доволно вода – но, во реалноста тие тоа го немаат. Едноставно е (но и поевтино), за да направите залиха на вода треба да купите 2-3 спакувани пакети од 1,3 литри еднаш неделно во локалните трговски или супермаркети.

Таквата вода може многу лесно да се складира и многу е пренослива.

Ќе бидете изненадени колку ќе можете да соберете во период од три месеци.

2. Конзервирана течност: Тука се мисли на сок од овошје, сок од ананас, и др. Бидејќи тие доаѓаат во лименка, можат да се складираат долготрајно, а со нивната конзумација, можете да ги добиете потребните хранливи материи и хидратација.

Освен тоа, можете да ги купите евтино и на големо во кутии (така да можете и полесно да се прехраните)

3. Дехидрирани намирници: Млеко, сирупи, јајца и останатите намирници доаѓаат во облик на прав, кој може да се стопи во водата. Ако имате пристоен извор на вода, ова е голем извор на преносливи пристапни прехранбени продукти полни со калории, протеини и витамини.

4. Тврдо сирење: Затворен во восок, тој нема да произведе бактерии (да се расипе). Така, восокот го чува од влагата и сирењето во овој облик може да се чува некое време, да биде надвор од фрижидерот.

5. Протеински барови и протеински напитоци: Повторно, тоа е храна за долгорочна исхрана, многу лесно се складира, и е преполна со хранливи работи, белковини, витаимини и минерали. Освен тоа, многу од нив содржат и пристоен износ на калории, така да можете да изедете една или две во текот на денот и да добиете доволен број на калории.

6. Конзервирани/дехидрирани јадења: Ако сеуште не поседувате дехидратор за месо, би било реално да размислите да си набавите. Тие се прирачни и ви даваат флексибилност за производство на храна на месо, колку и да сакате. Но, со тоа можете да купите спакувано, дехидрирано/конзервирано месо во продавниците за разумна цена.

7. Мешавина за пијалаци: Повторно, потребна ви е вода за да ги претворите во хранливи намирници, но пијалаците во прашести вреќички или стаклени шишенца, содржат пристојна количина на витамин Ц, хранливи материи и калории, кои многу добро може да ви се најдат, ако набрзина морате да го промените местото на преживеалиште, на место за кое ви е потребно голема физичка работа да ги пренесете работите.

Едно предупредување: Кафето во прав може да ве доведе во состојба на дехидрација.

8. Масло: Кокос, маслиново и органско масло, може да се чува долго време и може да се користи во подготовката на храна.

9. Житарици: Знам луѓе кои главно се хранат со недели со суви житарици, во истиот период кога ќе биле разместени во Ирак и Авганистан. Тие биле со еден оброк дневно (кој обично се состоел од готови оброци, ако биле во патрола), но во базата тие всушност пиеле вода и јаделе суви житарици. Житариците содржат многу витамини, минерали, и хранливи работи, и не ви е потребно млеко.

10. Овесна каша: Вие можете да јадете овесна каша, иако тоа не е најдобар начин, се разбира. Таа е полна со нутриенти и мали вреќички различни житарици, кои можат да се подготват со примена на малку топла вода. Освен тоа, овесната каша може да се складира долгорочно.

Scroll to Top