Бијонсе е заштитно лице на новата кампања за накит на „Тифани и Ко.“

Бијонсе е заштитно лице на новата кампања на Тифани и Ко. „Lose Yourself in Love“. Фотографиите се на Мејсон Пул.

Бијонсе едолгогодишен амбасадор на брендот за накит.

„Чест ми е да го продолжам партнерството со Тифани и Ко. и да истражувам уште подлабоко колку се убави нашите врски, кога вистински ја славиме врската и важноста на љубовта што имаме за себе како поединци“, рече пејачката.

„Изгуби се во љубовта“ ја отелотворува убавината на љубовта кон себе и моќната елеганција, рече потпретседателот за производи и комуникации на Тифани и Ко., Александре Арно.

Накитот на овој бренд Бијонсе го носеше на фотографиите со кои го најави нејзиниот нов албум. Ѓерданот Tiffany HardWear на Бијонсе беше изработен по нарачка и беа потребни повеќе од 40 часа за да се склопат врските од 18 илјади злато.

Филмот базиран на најновата хит песна на Бијонсе „Summer Renaissance“ ќе биде објавен во октомври на tiffany.com. Режијата е на режисерот на музичкиот спот Марк Романек, добитник на Греми награда, со кореографија на добитничката на Еми, Фатима Робинсон.

Scroll to Top