Режисерското деби на Никол Пелц Бекам за тинејџерка која се бори да врзе крај со крај во средна Америка наиде на остри критики од критичарите.
Филмот Лола го напиша и режираше Пелц Бекам, која го игра главниот лик. Инди-филмот за полнолетство се фокусира на 19-годишна девојка по име Лола Џејмс која работи во аптека и стриптиз клуб со надеж дека ќе заштеди доволно пари за да ги извлече неа и нејзиниот помлад брат Арло (Лук Дејвид Блум) од домот што го делат со нивната токсична мајка.
Воспитувањето на Пелц Бекам е далеку од тоа на Лола. Имено, таа е ќерка на бизнисменот Нелсон Пелц, чие богатство се проценува на 1,5 милијарди долари. Таа е мажена и за Бруклин Бекам, најстариот син на Дејвид и Викторија Бекам, а парот се венчаше на раскошна венчавка која наводно чинела 3 милиони долари и вклучувала 500 гости, меѓу кои и познати личности како Венус и Серена Вилијамс.
Пелц Бекам, која глуми од својата 12-та година, е најпозната по улогите во „Трансформери: доба на истребување“ и „Бејтс мотел“. Таа претходно изјави за WWD дека првичното сценарио го напишала пред шест години, кога имала 23 години, за само три дена.
Ликот Арло е инспириран од нејзиниот кум, а најдобрата пријателка на Лола, Бабина (Рејвен Гудвин) е базирана на нејзината пријателка Ангела. Нејзиниот брат Вил Пелц глуми член на Наркотиците анонимни, а таа откри дека нејзиниот сопруг Бруклин бил исфрлен од филмот затоа што ја заборавил својата една реплика и постојано гледал директно во камерата.
Иако Лола беше објавена пред два месеци, филмот стана предмет на дебата по острата рецензија објавена во петокот од The Guardian, кој го нарече „суета проект“.
Писателката Кејди Рут Ешкрафт во рецензијата вели дека филмот ја искористува сексуалната работа и страдањата. „Пелц Бекам постигна нешто со Лола: тоа се нарекува „порнографија на сиромаштија“, а во филмот тоа значи искористување на условите на сиромаштијата за забава и уметничко препознавање“, напиша Ешкрафт, која тврди дека филмот е лош.
„Не е закон дека филмаџиите кои снимаат филмови со парче од животот мора да бидат лично запознаени со материјалот што го прикажуваат, но пред воопшто да ја погледнете Лола, исклучувањето помеѓу светот во кој се одвива филмот и позадината на Пелц Бекам се издвојува како вознемирувачки“, напиша Ендрју Бартон за „Spectrum Culture“.
„Не може, а да не се почувствува дека проектот е осуден на пропаст од самиот почеток бидејќи беше концептуално неодржлив“, додаде Бартон.
Пелц Бекам ја призна неповрзаноста помеѓу нејзиниот живот и животот на нејзиниот лик за време на интервјуто за WWD, велејќи дека „воопшто не пораснала како Лола“, но сепак сакала да ја напише приказната од перспектива различна од нејзината.