Застава 101 или Стокец се произведуваше цели 37 години и во тој период достигна милионски тираж. Произведени се 1.450.458 единици, од кои 224.851 се извезени. Последниот Стокец излезе од производната лента на 21 ноември 2008 година, што беше и последниот произведен автомобил Застава.
Црвената копија доби достојно збогување. Украсена со цвеќиња, потписи на работниците и со неколку напишани песни, заврши во рацете на приватен сопственик, а неговата понатамошна судбина остана непозната. Крајот на продукцијата на Стокецот го пренесоа речиси сите регионални медиуми, а за овој автомобил минути посвети и американската телевизија Ен Би Си.
Првиот примерок на Застава 101 е произведен на 16 ноември 1971 година.
Првиот примерок што ја напушти старата фабрика „Застава“ во Крагуевац означи пресврт за тогашната домашна автомобилска индустрија, како и за возниот парк на земјата во тоа време. Тој беше развиен врз основа на Фиат 128 и со попречен мотор, независна суспензија, погон на предните тркала и облик на каросерија со пет врати, беше еден од помодерните автомобили во Европа во тоа време.
Застава 101 овозможи моторизирање на населението во тогашната земја, а се нудеше во неколку верзии. Еден од нив беше Медитеранот со три врати и затемнети стакла создадени по повод Медитеранските игри во Сплит. ИмашеСтандард, Де Лукс, 101 Л, Конфорт, Специјал и Супер, додека имаше две опции достапни во палетата на мотори.
За да се купи Застава 101 се чекало со месеци, а многу клиенти плаќале со конветибилна валута за добијат поатрактивни бои. Овој автомобил се извезувал и така стигнал до Западна Европа, вклучително и до Велика Британија.
Стокецот ќе остане запаметен и по експедицијата „Знаме 101 – Крагуевац – Килиманџаро“, кога во 1975 година Стокец со минимални модификации успешно го премина африканскиот континент, поминувајќи 11.000 километри.