(Фото) Изгледа нереално во новата модна кампања

Францускиот бренд за долна облека „Етам“ ја претстави својата есенска кампања за 2025 година, а заштитно лице е познатата манекенка Ирина Шајк.

Кампањата, соодветно насловена „J’ETAM“, го комбинира името на брендот со францускиот збор за љубов и го поставува прашањето: „Која емоција е карактеристична за Французите?“, а одговорот е љубов.

Кампањата служи како увертира на претстојната модна ревија на брендот, закажана за 30 септември, и ја слави љубовта во сите нејзини форми – од платонска и романтична до семејна и љубов кон себе.

Фотографиите, од Бриен Капоци, отстапуваат од традиционалните кампањи во будоар стил. Тие се снимени во мека, природна светлина со минимален сценографски дизајн, што им дава интимен изглед.

„Совршена“, „Икона“, „Божица“, „Толку убава“, „Најубава Ирина“, „Величествена“, се некои од многуте коментари на Инстаграм на брендот.

Колекцијата нуди облека за секоја жена и за секоја пригода, вклучувајќи удобни памучни парчиња и заводливи комплети од тантела.

Палетата на бои се движи од розова, бела, кафеава и црна до впечатливи тонови како што се електрично сина и светло црвена.

фото: принтскрин

Scroll to Top