Некои електрични возила веќе имаат двојни приклучоци, но засега нема опција за симултано полнење на два полначи.
Концептот за полнење на два полначи истовремено беше замислен од Ford и опишан во неодамнешната патентна пријава објавена од Канцеларијата за патенти и трговски марки на Соединетите држави (USPTO).
Патентот покажува систем со два влезови за полнење, при што секој влез е одговорен за полнење на еден дел од батеријата од посебен извор на енергија. Значи, идејата е батеријата да се полни од два извора/штекери истовремено, пишува Ревијахак.
Некои електрични возила веќе имаат двојни приклучоци. Porsche Taycan и Audi E-Tron GT имаат влезови за наизменична струја од двете страни, додека DC портот за брзо полнење е на десната страна. Сепак, ова е чисто од практични причини – не можете да ги користите двете порти истовремено.
Новиот Mercedes-Benz CLA ќе има и два конектори – еден J1772 за AC и еден NACS за DC – за да им даде на возачите поголема флексибилност при полнење.
Концептот на Ford, доколку влезе во производство, би бил нешто поинаков. Меѓутоа, за овој систем навистина да профункционира, неопходно е да се прилагодат бензинските пумпи, што не е лесна задача.