Чаршафи наместо излози: Луксузот се сели од Њујорк

Откако Њујорк е епицентарот на пандемијата на коронавирус во САД, некои од најпопуларните трговски улици во градот лоцирани во населбата Сохо се затворени.

Фотографиите снимени од светски познатата област која е дом на луксузни трговци на како Диор, Луј Витон, Коуч и Долче и Габана, прикажуваат необично различен Сохо. Тротоарите некогаш преполни со туристите сега се празни, а неколку продавници што беа мета на богати клиенти сега се преполнети со чаршафи. Продавниците лоцирани на друга трговска дестинација на N.Y.C., Петтата авенија, исто така, се костумирани, како и луксузни продавници во познатиот Родео драјв на Лос Анџелес.

Зошто да ги заклучите вратите? Дизајнерските брендови навидум се подготвуваат за граѓански немири. Трендот дојде од Европа, каде брендовите во Лондон и Милано ги покриле своите прозорци, толку скапа роба веќе не е видлива, пренесува „Њујорк тајмс“.

Мрачните слики доаѓаат среде веста дека големите трговци на модата привремено се затвориле во обид да помогнат да се запре ширењето на вирусот.

Зара минатата среда објави дека привремено ќе ги затвори сите локации во САД, додека H&M донесе одлука да ги затвори сите локации во САД и Канада. И двајцата трговци на мало засега сè уште нудат услуги за купување преку Интернет.

Стоковните куќи во Северна Америка како Мејси, Петтата авенија, Сакс, и Нордстром исто така упатија повик да ги затворат сите продавници до крајот на месецот.

Нордстром сподели изјава на социјалните медиуми. „За да помогнеме да ја направиме нашата улога во забавување на ширењето на COVID-19, привремено ќе ги затвориме сите наши продавници почнувајќи од 17 март“.

Scroll to Top