На Земјата ќе падне астероид во 2046 година, открива НАСА

Астероидот, кој првично имаше 1 спрема 600 шанси да го уништи цел град, се очекува речиси сигурно да не помине без инциденти на 14 февруари 2046 година. Астероидот, кој првпат беше откриен на 27 февруари и го доби името „2023 DW“, има пречник од околу 50 метри, колку што е должината на еден олимписки базен. НАСА ја ревидира оваа проценка, ставајќи ги шансите на астероидот да удри во Земјата на околу 1 спрема 770, што значи дека има 99,87% шанси да не пропушти.

Центарот за координација на објекти блиску на Земјата на Европската вселенска агенција (ESA), исто така, ја намали својата проценка на ризик – намалувајќи ги шансите за удар од шанса 1 на 625 на околу 1 во 1584 година, пишува Ливсајанс.

НАСА ги следи локациите и орбитите на приближно 28.000 астероиди, следејќи ги со Системот за последно предупредување со копнено влијание на астероидот (ATLAS), низа од четири телескопи кои можат да го скенираат целото ноќно небо на секои 24 часа. Вселенската агенција го означува секој вселенски објект на оддалеченост од 120 милиони милји од Земјата како „објект блиску до Земјата“ и го класифицира секој голем објект на оддалеченост од 2,5 милиони милји од нашата планета како „потенцијално опасен“.

НАСА ја процени траекторијата на сите овие објекти блиску до Земјата по крајот на векот. Земјата не се соочува со позната опасност од апокалиптичен судир на астероид најмалку во следните 100 години, според НАСА.