Во Москва повторно се отворени првите 15 ресторани на поранешниот синџир „Мекдоналдс“ под новото име „Вкусно и точка“. Како што е најавено, во Русија ќе бидат отворени уште 50 ресторани, а до крајот на јуни околу 200.
Ресторанот е поразличен од „Мекдоналдс“ не само поради новите бои, туку и поради пакувањето, изгледот и послужувањето на храната, како и поевтини поединечните оброци. Логото е втиснато на самата амбалажа, а зелена боја доминира.
Менито и имињата на оброците се напишани само на руски. Засега целосното мени нема да им биде достапно на посетителите на „Вкусно и точка“, а од менаџментот тоа го објаснува дека имаат логистички потешкотии, како и со тоа што рестораните се отвораат во рекордно време. Некои познати ставки нема да бидат во новото мени, како што се „Big Mac“ и „McFlour“. Тоа е затоа што овие имиња, овие брендови, нивниот изглед и технологијата на производство имаат директна врска со брендот на „Мекдоналдс“.