Италијанскиот иноватор на машка облека, Нино Черути почина на 91 година

Италијанскиот иноватор на машка облека, Нино Черути почина на 91 годишна возраст. Италијанските медиуми пренесоа дека тој починал во северозападна Италија, каде се наоѓала неговата текстилна компанија со која управувала семејството уште од 1881 година.

Италијанскиот дневен весник „Кориере“ објави дека претходно бил хоспитализиран поради операција на колкот.

Черути го наследил семејниот бизнис, со седиште во градот Биела во регионот Пиемонт, на 20-годишна возраст по смртта на неговиот татко во 1950 година и добил шанса да стане дел од зародишот на секторот за реду ту веар облека за мажи.

Черути, беше познат италијански моден дизајнер заслужен за револуцијата во машката облека во 1960-тите. Тој беше првиот што ја сфати важноста на креативноста во машката облека и му даде простор на тогаш младиот дизајнер со огромен талент Џорџо Армани, менувајќи ги самите критериуми за тоа како да се облекуваат. Армани беше ангажиран како млад талент во фабриката Хитман во средината на 1960-тите.

Армани потсети на Черути како креативен претприемач со „акутно око, вистинска љубопитност, способност да се осмели“, додавајќи дека „неговиот нежен начин да биде авторитативен, дури и авторитарен“ ќе биде пропуштен.

„Иако нашите контакти се намалија со годините, јас отсекогаш го сметав за еден од луѓето кои имаа вистинско и позитивно влијание врз мојот живот“, рече Армани во изјавата. Од него го научив не само вкусот за сарторијална мекост, туку и важноста на добро заокружената визија, како дизајнер и како претприемач“, рече Армани.

Во 1967 година, Черути ја основаше модната куќа за луксузна машка облека Cerruti 1881 во Париз, тогаш меѓународната престолнина на модата, додека го одржуваше производството во Италија.

Омекната силуета, употребата на бои и вниманието и на иновативниот дизајн и на традицијата придобија клиенти како француската филмска ѕвезда Жан Пол Белмондо.

Потоа беше баран во Холивуд, со неговите дизајни носени на и надвор од екранот од ѕвезди како Мајкл Даглас во „Основен инстинкт“, Ричард Гир во „Убава жена“ и Том Хенкс во „Филаделфија“.

Cerutti лансираше и линија за женска облека, како и парфеми, часовници, додатоци и кожни производи. Тој, исто така, во еден момент беше дизајнер на Формула 1 тимот на Ферари.

Черути ја продаде компанијата во раните 2000-ти, откажувајќи се и од дизајнерската улога. Но, тој никогаш не ги прекина врските со модната куќа, дури и кога го насочи својот фокус кон текстилниот бизнис, заземајќи седишта во првиот ред на ревиите во Париз.

Веста за неговата смрт се прошири низ светот на модата за време на ревиите на машка облека на Модната недела во Милано.

Карло Капаса, претседател на италијанската модна комора, го запомни Черути како „голем иноватор“, кој исто така беше „еден од најубавите луѓе во Италија“.

„Тој беше првиот што ја сфати важноста на креативноста во машката облека и му даде простор на млад дизајнер со огромен талент како Џорџо Армани, менувајќи ги самите критериуми за тоа како да се облекуваат“, рече Капаса.

„Тој беше еден од првите што имаше силно меѓународно присуство, претставувајќи му ја на светот таа уникатна комбинација на креативност и квалитет што ја карактеризира и сè уште ја карактеризира италијанската мода“.

Scroll to Top