Фејсбук повеќе нема да може да ве шпионира

Во обид да покаже дека искрено жали поради излегувањето на податоците, Марк Цукенберг почнал да воведува нови правила за да не се повтори неодамнешниот скандал, кога прочуреа податоци на 50 милиони корисници и кои истите се искористени за манипулација во текот на претседателските избори на САД во 2016 година.

Фејсбук повеќе не да го спречи огалсувањето да користите податоци од самиот Фејсбук за да на одредени лица им се прикажуваат специфични огласи скроени на основа на нивните навики.

Социјалната мрежа го гаси својот „Partner Categories program“, кој Фејсбук го опишува како начин на кој луѓето се таргетираат на основа на офлајн однесувањето надвор од Фејсбук.

Со други зборови, третите страни повеќе нема да можат да знаат дали имате дом, дали купувате возило или сте лојален купец на одреден бренд.

 

Scroll to Top