Одлуката на Марк Цукерберг да го врати старото издание на „Фејсбук“, односно на местото на рекламите во „њуз фид“, да се гледаат објавите на пријателите, го чинеше 3,3 милијарди долари, а вредноста на акциите на компанијата паднале речиси 4,4 проценти.
Британски „Индипендент“ пишува дека откако „Фејсбук“ во четвртокот ги објави промените, вредноста на акциите веќе во петокот паднала на берзата.
Магазинот „Форбс“ пресметал дека овој потег Марк Цукерберг го чинел 3,3 милијарди долари, што е речиси 4,4 отсто од неговото вкупно богатство.
Цукерберг како причина за оваа измена наведе дека би сакал пријателите и семејствата да бидат приоритети на мрежата, а не бизнисите и брендовите.